[FOTO] PROMOCIJA Podravka uz svog ambasadora Zlatka Dalića na najvećem prehrambenom sajmu Gulfood u Dubaiju

Najveća atrakcija, ističu iz koprivničke kompanije, bio je Vegeta "live cooking station" gdje je promotor kulinarstva Podravke Mišel Tokić pripremao raznovrsna ukusna jela za posjetitelje, a na oduševljenje mnogih posjetitelja u pripremi i prezentaciji pridružio mu se Dalić.

Foto: Podravka

U prostorima Dubai World Trade Centra, od 17. do 21. veljače, Podravka je uz podršku svog amabasadora Zlatka Dalića prisustvovala na Gulfoodu – najvećem i najznačajnijem specijaliziranom sajmu prehrambene industrije na Bliskom istoku s preko 5000 izlagača, priopćili su iz koprivničke kompanije.

Dodaju kako Podravka već treću godinu zaredom izlaže na Gulfoodu kojeg godišnje posjeti oko 90.000 posjetitelja.

Tijekom pet dana sajma posjetitelji su tako imali priliku obići Podravkin štand te uživati u omiljenim brendovima kao što su Vegeta, Lino, Kviki, Šumi, Žito i Dolcela.

Najveća atrakcija, ističu iz koprivničke kompanije, bio je Vegeta “live cooking station” gdje je promotor kulinarstva Podravke Mišel Tokić pripremao raznovrsna ukusna jela za posjetitelje, a na oduševljenje mnogih posjetitelja u pripremi i prezentaciji pridružio mu se Dalić.

Izbornik hrvatske nogometne reprezentacije i Podravkin ambasador potpisivao je Vegeta majice i pažljivo birane Vegeta recepte mnogobrojnim obožavateljima koji su dva sata tijekom ovog specijalnog događaja strpljivo čekali u redu da bi imali priliku fotografirati se i upoznati s jednim od najboljih svjetskih trenera.

Također, u Carrefour hipermarketu, čiji je lanac trgovina apsolutni lider na tržištu UAE, Dalić se pridružio kupcima u trgovini gdje se uz police s Podravkinim brendovima družio s kupcima i promovirao proizvode koji sve više stječu naklonost potrošača na tržištima Bliskog istoka.

Na sajmu su organizirani susreti proizvođača, izvoznika, distributera i predstavnika najvećih maloprodajnih lanaca, a brojni posjetitelji sajma iz cijelog svijeta prepoznali su kvalitetu i tradiciju Podravkinog poslovanja i njenih brendova.

Nastup na sajmu iskorišten je, među ostalim, i da se održi niz sastanaka s distributerima iz MENA regije s kojima Podravka ima kvalitetnu suradnju, a sve s ciljem analize dosadašnje suradnje te definiranja narednih koraka za daljnji rast i razvoj kompanije na tom vrlo zahtjevnom tržištu.

1995. godine francuski lanac trgovina Carrefour, čija se strategija bazira na lojalnosti kupaca i kvaliteti otvorio je prvu trgovinu u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, a hipermarket u Dubaiju među svjetskim je liderima u dnevnoj prodaji. Između ostalih trgovačkih lanaca, upravo i na policama tog lanca nalaze se brojni Podravkini proizvodi.

“Podravka već godinama posluje na tržištu Bliskog istoka, a njeni omiljeni brendovi i proizvodi mogu se naći na policama najvećih trgovačkih lanaca u UAE, Kataru, Omanu, Kuvajtu, Saudijskoj Arabiji i drugim tržištima”, zaključuju iz koprivničke kompanije.

Foto: Podravka

Ne propustite: