Kampanja Win the right way potiče društveno poduzetništvo

Ova kampanja utječe na jačanje podrške poduzetničkom promišljanju i pozitivnom djelovanju ljudi širom svijeta. Kampanja se ove godine organizira i u Hrvatskoj te sudjeluje na najvećoj konferenciji poslovnih anđela – EBAN Winter University 2016.

Win the right way // Foto: facebook

Jedna od konstantnih tema kojima se bave stručnjaci širom svijeta je kako pomiriti želju da djeluju pozitivno u zajednici, a pri tome ostvare osobnu dobit. Društveni poduzetnici pravi su primjer kako je moguće pomiriti ove dvije krajnjosti i ostvariti u konačnici uspjeh te činiti dobro.

Iz tog je razloga Chivas Regal lansirao kampanju Win The Right Way. Riječ je o platformi na kojoj mladi poduzetnici koji tek stasaju u poslovnom svijetu mogu podijeliti svoja iskustva s drugima, osigurati sredstva za pokretanje posla i predstavljanje na svjetskoj pozornici.

Win the Tight Way predstavlja globalnu potragu za društvenim poduzetnicima i njihovim obećavajućim pothvatima – onima čije poslovanje, inovacije i/ili ideje služe kako bi poboljšale svakodnevicu u društvu, a ne samo donijeli profit sebi i svojim dionicima. Cilj kampanje je nadahnuti novu generaciju poduzetnika da streme uspjehu i istovremeno ostave pozitivan trag na životima drugih.

– Ova kampanja usredotočena je na nove generacije poduzetnika koji će svojim djelovanjem pozitivno utjecati na svijet, donijeti bolje sutra. Chivas Regal vjeruje u dijeljenje uspjeha sa svojom okolinom, podržavanje lokalne zajednice i ulaganje u društveno odgovorno poslovanje – ističe Paulina Šojat.

Kako bi poruka kampanje doprla do svih ciljnih skupina, organizatori su se povezali s konferencijom EBAN Winter University 2016 koja se 29. i 30. studenog održava u Zagrebu i koja će ugostiti neka od najvećih imena iz redova poslovnih anđela u svijetu.

Ne propustite: