KOMPANIJA SA SRCEM Podravka u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila dobit od 194,3 milijuna kuna

Kada promatramo rezultate poslovanja Grupe Podravka, moramo istaknuti činjenicu kako, unatoč značajnijem izdvajanju sredstava za unapređenje statusa i položaja naših radnika te rastu ulaznih inputa proizašlih iz trendova na globalnom tržištu, nastavljamo s vrlo uspješnim poslovanjem i u ovom dijelu godine, istaknuo je predsjednik Podravkine uprave Marin Pucar.

Marin Pucar, predsjednik Podravkine uprave // Foto: Podravka

Nadzorni odbor koprivničke kompanije potvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za prvih devet mjeseci 2019. godine.

Izraženo je veliko zadovoljstvo ostvarenim jer nakon 2018. godine, koja je bila jedna od najuspješnijih poslovnih godina u dugogodišnjoj povijesti, Grupa Podravka nastavlja s uspješnim poslovnim rezultatima i u ovoj godini.

Ostvarena devetomjesečna dobit od čak 194,3 milijuna kuna rezultat je prvenstveno organskog rasta, bez izvanrednih utjecaja, poručuju iz kompanije sa srcem.

“Kada promatramo rezultate poslovanja Grupe Podravka, moramo istaknuti činjenicu kako, unatoč značajnijem izdvajanju sredstava za unapređenje statusa i položaja naših radnika te rastu ulaznih inputa proizašlih iz trendova na globalnom tržištu, nastavljamo s vrlo uspješnim poslovanjem i u ovom dijelu godine. Namjera nam je da i u narednom razdoblju te sve uspješnijim rezultatima kompanije adekvatno participiraju i naši radnici kroz daljnje poboljšanje njihovog standarda. Pored toga, predstoji nam i značajan tehnološki iskorak i modernizacija naše kompanije, posebno u segmentu prehrane, a s ciljem podizanja naše konkurentnosti na sve zahtjevnijem međunarodnom tržištu”, istaknuo je predsjednik Podravkine uprave Marin Pucar.

Neto dobit Grupe Podravka za prvih devet mjeseci iznosila je 4,5 posto više u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije. Rast prodaje profitabilnog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je s rastom profitabilnosti.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka, naglašavaju iz kompanije, porasli su za 160,2 milijuna kuna te su iznosili 3.238,5 milijuna kuna, što predstavlja rast od 5,2 posto u odnosu na isto razdoblje godinu ranije. Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast oba poslovna segmenta, prehrane i farmaceutike, uslijed povećanih prodajno-marketinških aktivnosti te potražnje za novolansiranim inoviranim proizvodima.

Segment prehrane ostvario je 2.550,3 milijuna kuna prihoda od prodaje, odnosno povećanje od 111,3 milijuna kuna u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije. U okviru tog segmenta svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brandova za 4,7 posto. Najveći relativni rast ostvarili su poslovni program riba od 18,4 posto te dječja hrana, slastice i snack 8,7 posto, dok je poslovni program kulinarstvo ostvario najveći apsolutni rast od 28,4 milijuna kuna.

Drugi segment Grupe Podravka, farmaceutika, ostvarila je 688,2 milijuna kuna prihoda od prodaje, što predstavlja rast od 7,7 posto u odnosu na isto razdoblje godinu prije. Vlastiti brandovi farmaceutike ostvarili su rast od 5,8 posto, ponajviše uslijed rasta prodaje na tržištu Rusije i Hrvatske.

Vrijedi spomenuti kako je najveći relativni rast od 9,8 ostvarila kategorija bezreceptnog programa, dok je kategorija lijekovi na recept ostvarila najveći apsolutni porast prihoda od prodaje u iznosu od 23,5 milijuna kuna.

Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, otkrili su iz kompanije, najveći relativni porast u iznosu od 13,1 posto zabilježen je u regiji istočne Europe te zapadne Europe i prekooceanske zemlje od 9,1 posto. Adria regija, kao najznačajnije tržište Grupe Podravka, ostvarila je najveći apsolutni rast prihoda od prodaje i to u iznosu od 106,8 milijuna kuna.

Cijena dionice u promatranom razdoblju porasla je u odnosu na kraj prošle godine za 101 kunu, s 375 na 476 kuna, što predstavlja rast od 26,9 posto, dok su pritom domaći dionički indeksi Crobex i Crobex10 pojedinačno porasli 12,3 posto i 14,7 posto.

“Fokus menadžmenta i u nastavku godine bit će na provedbi strategije poslovanja koju se može sažeti u tri ključne točke: fokus na tradicionalna tržišta na kojima je Grupa Podravka već etablirani proizvođač, ulaganje u daljnji razvoj vlastitih brandova i inoviranje proizvoda te efikasno upravljanje troškovima”, zaključili su iz koprivničke kompanije.

Ne propustite: