MRŠAVLJENJE HODANJEM Pogledajte koje su najčešće pogreške zbog kojih ne gubite kilograme

Najčešće greške koje radimo dok hodamo vrlo se lako mogu ispraviti, a time će se učinak hodanja uvelike povećati, a kalorije i kilogrami otopiti.

Ilustracija // Foto: Pixabay.com

Ako ste od onih koji kilograme pokušavaju skinuti hodanjem, postoji nekoliko stvari na koje treba obratiti pažnju.

Najčešće greške koje radimo dok hodamo vrlo se lako mogu ispraviti, a time će se učinak hodanja uvelike povećati, a kalorije i kilogrami otopiti.

Pogledajte pet najčešćih pogrešaka:

1. Hodate istim tempom
Važno je obratiti pozornost na tempo hodanja. Ako se to ne radi, rezultat takvog hodanja je izostanak napretka jer ne dižemo kondiciju. Kao što trkači obraćaju pozornost na brzinu kojom trče, treba obratiti pažnju i na tempo kojim hodate. Pratite koliko vam treba minuta da prijeđete kilometar pa iz tjedna u tjedan dižite tempo i skraćujte vrijeme. Što brže hodate, više kalorija topite.

2. Izbjegavate intervale
Intervali su izuzetno učinkovita metoda dizanja kondicije i mršavljenja. Jedna studija pokazala je da su ispitanici koji su prakticirali intervale u hodanju sagorjeli 20% više kalorija od onih koji nisu. Ako ste izvan forme, hodajte maksimalnom brzinom jednu minutu, a potom dvije minute umjerenom brzinom. Izmjenjujte ova dva tempa tijekom cijelog treninga. Ako imate kondicije hodajte maksimalnom brzinom tri minute pa dvije minute hodajte umjerenim tempom.

3. Izbjegavate stube i brda
Brda su najbolje što vam se može naći na putu dok hodate. Na njima ćete ojačati mišiće nogu i sagorjeti puno više kalorija, nego dok hodate po ravnoj površini. Umjesto da istom rutom hodate svaki dan, ubacite rute na kojima ima brda dvaput tjedno. Stube su izuzetno dobre za podizanje kondicije i jačanje stražnjice i nogu.

4. Zanemarujete ruke
Ako ste jedan od onih koji ruke drže u džepovima za vrijeme hodanja, odmah prestanite s tom navikom! Ruke moraju sudjelovati u hodanju jednako kao i noge – savijte ih u laktovima pod kutem od 90 stupnjeva mašite njima naprijed – natrag dok hodate. Ova jednostavna tehnika uposlit će cijelo tijelo i pomoći vam da sagorite dodatne kalorije, a istovremeno će ojačati mišiće na rukama.

5. Vjerujete u mit o 10.000 koraka
Sigurno ste čuli da se preporučuje dnevno napraviti 10.000 koraka kako bi se učinak hodanja pokazao na vagi. No, to nije potpuno točno. Učinak će se vidjeti ako napraviti već 200 do 300 dodatnih koraka. Štoviše, ako prenaglo počnete ispunjavati normu od 10.000 koraka mogli biste se prebrzo umoriti, demotivirati, a i riskirate ozljede.

Najvažnije je uživati u aktivnosti kojom se bavite. U tom slučaju ona ima puno više dobrobiti za tijelo i um, nego u nečemu u čemu ne uživate.

Stoga, ako volite hodanje, tenisice na noge i zapamtite ove savjete, piše eMedjimurje.

Ne propustite: