NARANČASTI DAN Volonteri obnovili učionice u drnjanskoj školi, održane i razne edukativne radionice za djecu

Radionice tolerancije, na kojima su djeca kroz likovni rad progovarala o zajedničkim vrijednostima koje nas sve spajaju, vodile su Nikolina Eraković i Ivanka Mardešić, dr.med.

Obnova školskih prostorija, STEM radionice na kojima su se djeca upoznala s izradom pasta za zube i sapuna i radionice tolerancije bile su dijelom ovogodišnjeg obilježavanja Narančastog dana, tradicionalne volonterske i društveno odgovorne inicijative kompanije GlaxoSmithKline d.o.o.

U Osnovnu školu Fran Koncelak u Drnju u utorak je stiglo četrdesetak zaposlenika GlaxoSmithKline, a pridružili su im se i ovogodišnji partneri kampanje, iz Veleposlanstva Ujedinjene Kraljevine Velike Britanije Peter Clements, zamjenik veleposlanika, Nj. E. g. Andrewa Dalgleisha, kao i magistrice Ana-Marija Cikoš, Marija Banožić i Martina Jakovljević s Prehrambeno-tehnološkog fakulteta Sveučilišta u Osijeku, te Zlatko Martić, ravnatelj Obrtničke škole Koprivnica,  koji su zajedno sa zaposlenicima GSK sudjelovali u STEM radionicama i radionicama tolerancije,  obnovi i opremanju školskih prostorija.

U školi su ih dočekali ravnatelj Ivan Pikivača i zaposlenici škole, a akciju je došao podržati i zamjenik Koprivničko-križevačkog župana, Ratimir Ljubić.

– Naše su kolegice i kolege ove godine za Narančasti dan zajednički odabrali OŠ Drnje. Kao škola, predvodnici su u inicijativama u području obrazovanja, uključivosti i međunarodne suradnje, dobitnici su brojnih nagrada i priznanja u zaštiti okoliša. Riječ je o inicijativama u skladu s našom globalnom vizijom u radu s akademskim zajednicama. Kako je jedan od ciljeva našeg programa nadahnuti i pomoći razvoj sljedećih generacija znanstvenika, tehnologa, inženjera i matematičara, smatrali smo da je OŠ Drnje pravo mjesto za realizaciju projekta. Veseli nas što se Narančasti dan izvrsno naslonio na nacionalni program Škole za život, čime i sami pomažemo popularizaciji znanosti. Ovim putem zahvaljujem i Veleposlanstvu Ujedinjenog Kraljevstva, Prehrambeno-tehnološkom fakultetu Sveučilišta u Osijeku, kao i Obrtničkoj školi Koprivnica na pomoći u poboljšanju uvjeta rada u OŠ Drnje – izjavio je prilikom obraćanja medijima Slaven Šuker, voditelj poslova s javnošću.

Sudionici Narančastog dana u OŠ Drnje obnovili su u velikoj radnoj akciji i zidove i panoe u jedanaest učionica, a sva oprema i namještaj obnovljeni su u kabinetima za kemiju, fiziku i biologiju, a GSK je donirao i opremu za potrebe nastave kemije, poput vaga, epruveta i sve sitnije opreme za izvođenje pokusa u osnovnoškolskoj nastavi.

– Drago mi je da je GlaxoSmithKline prepoznao naš trud da djeci omogućimo i više od onog što je obuhvaćeno okvirima nastavnog plana i programa, kako bismo ih bolje pripremili za buduće učenje i razvoj – izjavio je ravnatelj škole Ivan Pikivača.

Zamjenik župana KKŽ  Ratimir Ljubić zahvalio se ravnatelju na nizu inicijativa koje je pokrenuo za bolje obrazovanje učenika škole, kao i GSK-u na donaciji kojom su pokazali svoju predanost društvenom angažmanu u Republici Hrvatskoj.

Znanstvenice s Prehrambeno-tehnološkog fakulteta u Osijeku zajedno su sa stručnim zaposlenicima GSK djeci kroz STEM radionicu predstavile ljepotu kemije. Djeci su prikazali proces otkrića u kemiji, kao i korištenje pronađenih otkrića za praktičnu primjenu u svakodnevnom životu, pa su djeca tako imala priliku naučiti kako se izrađuju primjerice paste za zube, sapuni i pjenušave kupke.

– Poučavanjem djece kako da sama izrade kozmetiku od prirodnih, svima dostupnih materijala, pokazujemo im kako znanost, konkretno kemija, nije nešto čega se treba bojati, a djeca u Drnju pokazala su veliko zanimanje za radionice, ali i znanje o prirodnim znanostima – pojasnila je Ana-Marija Cikoš kako djeci približiti kemiju i njezine sveobuhvatne primjene u svakodnevnom životu ljudi.

Radionice tolerancije, na kojima su djeca kroz likovni rad progovarala o zajedničkim vrijednostima koje nas sve spajaju, vodile su Nikolina Eraković i Ivanka Mardešić, dr.med.

– Djeca među sobom ne prave nikakve razlike, instinktivno se podržavaju i razumiju, što je pokazala i naša radionica. Kroz crtež, razgovor i igru, dobili smo mnoga mala umjetnička djela, koja smo na kraju i postavili na veliki pano, tako da i roditelji mogu naučiti kako biti bolji i uključiviji – izjavila je dr. Mardešić.

 

Ne propustite: