NOVA REGULACIJA PROMETA Starta nova faza gradnje drugog kolosijeka između Dugog Sela i Križevaca

Radovi započinju u ponedjeljak, 6. ožujka, pa će putnike na relaciji između Vrbovca i Križevaca privremeno prevoziti autobusi. Predviđa se da će tako biti do 1. travnja.

Radovi kod Vrbovca // Foto: HŽ Infrastruktura
Radovi kod Vrbovca // Foto: HŽ Infrastruktura

HŽ Infrastruktura počinje s novom fazom gradnje drugog kolosijeka između Dugog Sela i Križevaca. Radovi započinju u ponedjeljak, 6. ožujka, pa će putnike na relaciji između Vrbovca i Križevaca privremeno prevoziti autobusi. Predviđa se da će tako biti do 1. travnja.

Putnici će se prevoziti autobusima od ponedjeljka do subote između 7.45 i 14.45 sati.

Dodatne informacije o organizaciji prijevoza i mjestima na kojima će se zaustavljati autobusi putnici mogu dobiti na:

Projekt je to vrijedan 1,5 milijardi kuna, a sufinancira se s 85 posto sredstava iz EU fondova.

“Putnike molimo za razumijevanje jer radovi se izvode kako bi putovanje željeznicom bilo brže i udobnije”, priopćili su iz HŽ Infrastrukture.

Radovi na projektu Dugo Selo – Križevci započeli su u srpnju prošle godine. Završetak ove faze radova predviđen je krajem 2018. godine, a puštanje nove dvokolosiječne pruge između Dugog Sela i Križevaca u promet planira se početkom 2020. godine.

Detaljnije o projektu (izvor HŽ Infrastruktura):

Dionica pruge koja se modernizira duga je 38,2 kilometra, a vrijednost cijelog projekta rekonstrukcije postojećeg i izgradnje drugog kolosijeka iznosi 1,5 milijardi kuna, od čega se 85 posto sufinancira iz Europskog fonda za regionalni razvoj i Kohezijskog fonda.

Projekt je prepoznat kao jedan od prioriteta modernizacije željezničke mreže u Republici Hrvatskoj. Njime će se omogućiti povećanje kapaciteta te važne pruge od međunarodnog značaja te će se vrijeme putovanja između Dugog Sela i Križevaca skratiti sa sadašnjih 30 na 18 minuta.

U sklopu projekta izgradit će se šest mostova, od kojih dva cestovna, postojećih sedam mostova će se rekonstruirati, ukinut će se 17 željezničko-cestovnih prijelaza i dva pješačka prijelaza, a umjesto njih izgradit će se 11 novih nadvožnjaka, jedan podvožnjak i šest pothodnika, modernizirat će se postrojenja električne vuče, signalno-sigurnosni i telekomunikacijski uređaji te izgraditi 25 kilometara servisnih cesta.

Prikaz novog željezničkog kolodvora u Dugom Selu // Foto: HŽ Infrastruktura
Prikaz novog željezničkog kolodvora u Dugom Selu // Foto: HŽ Infrastruktura
Ne propustite: