Podravka u samo dvije godine zabljesnula na Halal tržištu

Prije dvije godine Podravka je dobila Halal certifikate za četiri tvornice te ukupno 130 svojih proizvoda, a uspješnost u, prije svega, arapskim zemljama može zahvaliti Vegeti, Lilo Ladi, Lino pillowsima, Kviki snacku i Ajvaru.

Predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić sudjelovao je na panelu ‘Halal Market – New Global Trend’, koji se održao u sklopu World Halal Day manifestacije u Opatiji. Najveći ovogodišnji događaj o halal tržištu, turizmu i islamskom bankarstvu održava se od 2. do 4. studenoga, a Podravka je u samo dvije godine, otkako je dobila Halal certifikate, postala jedan od najprepoznatljivijih brandova na spomenutom tržištu.

– Podravka već jest domaći lider s Halalom certificiranim proizvodima kojih ima čak 130, gdje zadržavamo tu poziciju. Želja nam je povećati izvozno tržište koje smo prepoznali kao globalno rastuće. 2014. godine Podravka je otvorila i svoju tvrtku u Dubaiju kako bi se približili kupcima s našim asortimanom. Broj potrošača na ciljanim tržištima koji traže halal proizvode je u porastu, što otvara velike mogućnosti za rast i naš je cilj da za 5 godina prihod od ovih proizvoda čini 10% ukupnih prihoda – rekao je predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić.

Prije dvije godine Podravka je dobila Halal certifikate za četiri tvornice (Vegeta juhe, Voće, Kalnik, Dječja hrana i namazi) te ukupno 130 svojih proizvoda, a uspješnost u, prije svega, arapskim zemljama može zahvaliti Vegeti, Lilo Ladi, Lino pillowsima, Kviki snacku i Ajvaru.

Podravkin kontinuirani rast na Halal tržištu od 2014. godine udvostručio je prodajne rezultate, a provode se i posebna istraživanja o potrebama potrošača, ne bi li se proizvodi prilagodili lokalnim potrošačima. Primjer toga su i dvije nove juhe (krem juha od crvene leće i juha od luka), razvijene nakon testova provedenih u Dubaiju, dok se recepture pojedinih proizvoda također prilagođavaju zahtjevima tržišta.

Ne propustite: