PRIZNANJE Koprivnički obrtnik kreira vizualni identitet Jacquesu Houdeku za Eurosong

Ovaj mi angažman predstavlja jednu jako dobru referencu za ulazak u poslovne glazbene vode. Jacques je jedan od naših najboljih vokalnih izvođača te mu zaista želim puno sreće na Eurosongu - istaknuo je Marko Košutić, vlasnik koprivničkog obrta Kreativna točka.

Marko Košutić // Foto: Privatna arhiva

Koprivnički obrt Kreativna točka u vlasništvu Marka Košutića angažiran je da osmisli logotip i kreira vizualni identitet za predstavljanje Hrvatske na natjecanju za pjesmu Eurovizije u Ukrajini. Kao što smo već pisali, ove godine našu državu na Eurosongu će predstavljati poznati pjevač Jacques Houdek.

Kreativna točka, smještena u Koprivničkom poduzetniku, tek nedavno je započela s radom i ova suradnja za nju je velika stvar.

– Ovaj mi angažman predstavlja jednu jako dobru referencu za ulazak u poslovne glazbene vode. Jacques je jedan od naših najboljih vokalnih izvođača te mu zaista želim puno sreće na Eurosongu – istaknuo je Košutić, javnosti poznat i kao pjevač – kantautor s više od 10  godina iskustva koji je u slobodno vrijeme drugi tenor muške klape Koprivnica, a u doticaju s glazbom je od malih nogu, s obzirom na to da potječe iz glazbene obitelji.

Jacques Houdek // Foto: Facebook
Jacques Houdek // Foto: Facebook
Ne propustite: