REZULTATI POSLOVANJA Podravka u devet mjeseci 2017. godine ostvarila gotovo 3 milijarde kuna prihoda od prodaje

Na inozemnim tržištima ostvareno je 66 posto ukupnih prihoda, a značajan rast prihoda zabilježen je na tržištu Zapadne Europe i prekooceanskih zemalja te Istočne Europe.

Marin Pucar, predsjednik Podravkine uprave // Foto: Luka Krušec
Marin Pucar, predsjednik Podravkine uprave // Foto: Luka Krušec

Koprivnička prehrambena kompanija objavila je rezultate poslovanja za prvih devet mjeseci ove godine.

Prihodi od prodaje Grupe Podravka iznosili su 2.983,1 milijuna kuna, od čega je 66 posto prihoda ostvareno na inozemnim tržištima.

“Na kretanje prihoda od prodaje značajno je utjecao izostanak godinu ranije dezinvestiranog programa Pića. Bez navedenog utjecaja, prihodi Grupe Podravka ostvarili bi rast od oko 1 posto u odnosu na isto razdoblje godinu prije. Kada je riječ o realizaciji prihoda od prodaje na inozemnim tržištima, posebno vrijedi istaknuti rast navedenih prihoda u regiji Zapadne Europe i prekooceanskih zemalja u iznosu od 6,5 posto te regiji Istočne Europe u iznosu od 7,5 posto”, istaknuli su iz Podravke.

Bruto dobit Grupe Podravka, dodali su, u navedenom razdoblju iznosila je 1.059,4 milijuna kuna, dok je ostvarena neto dobit u iznosu od 54,1 milijuna kuna.

“Značajan utjecaj na profitabilnost Grupe Podravka proizlazi iz povećanih troškova otpremnina i realiziranih opcijskih dionica te izostanaka prihoda od povratnog najma ostvarenog u usporednom razdoblju. Na nižu profitabilnost utjecali su i fiksni troškovi nove tvornice lijekova Belupa gdje se sukcesivno odvija prijenos tehnologije u skladu s regulatornim zahtjevima”, pojasnili su iz kompanije.

Prihodi u segmentu Prehrana iznosili su 2.372,4 milijuna kuna. Na nižu razinu prihoda od prodaje u ovom segmentu, naglasili su, uz već spomenute negativne utjecaje ranije dezinvestiranog programa Pića, utjecali su i poremećaji na tržištima Adria regije uslijed izvanrednih i bitno promijenjenih tržišnih okolnosti povezanih s najznačajnijim kupcem.

“U segmentu Farmaceutika, ostvareno je 610,7 milijuna kuna prihoda što predstavlja rast od 8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Na navedeni rast najviše je utjecao porast prihoda od prodaje vlastitih brendova u iznosu od 8,7 posto”, kazali su iz Podravke.

Zaključno, prosječna dnevna cijena dionice Podravke u devet mjeseci ove godine bila je 6,1 posto viša u odnosu na usporedno razdoblje godinu prije. Istodobno je došlo do rasta prosječnog dnevnog broja transakcija, količina i dnevnog prometa.

Ne propustite: