SJAJAN USPJEH Marko Palijan prvi u Buzetu, uskoro nastup na svjetskom finalu

Palijan je u Buzetu nastupio u svojoj Toyoti AE86 i iako je konkurencija pokazala dobre vožnje i potencijal za nastupe na europskim natjecanjima, nije izgubio ni jednu vožnju i tako je postao ukupni pobjednik buzetske mini gymkhane.

Foto: Privatna arhiva

O uspješnom Križevčaninu Marku Palijanu koji se bavi sve popularnijim sportom, već smo pisali, a Marko je postigao još jedan uspjeh.

Naime, prošle subote u Buzetu je u sklopu “Signum Max formula driver – Memorijal Mladen Žulić i Moreno Komar” prvenstva, dan prije održavanja jedne od najpopularnijih auto utrka u regiji na najpoznatijoj hrvatskoj brdskoj stazi, u organizaciji AK Buzet autosport, po prvi puta u hrvatskoj održano i natjecanje Gymkhana.

Točnije, zbog nedostatka lokacije s dovoljnim brojem kvadrata, službeni naziv je glasio “Mini gymkhana”, a održala se u dvije kategorije, onoj za vozila sa zadnjim pogonom i vozila s prednjim pogonom.

Prva hrvatska Gymkhana nije mogla proći bez nastupa Križevčanina Marka Palijana, poznatog pod nazivom “Croatian crusher”.

Palijan je u Buzetu nastupio u svojoj Toyoti AE86 i iako je konkurencija pokazala dobre vožnje i potencijal za nastupe na europskim natjecanjima, nije izgubio ni jednu vožnju i tako je postao ukupni pobjednik buzetske mini gymkhane.

Ukupni pobjednik jer osim pobjede u finalu kategorije vozila sa zadnjim pogonom, vozilo se i superfinale između pobjednika obiju kategorija, zadnji pogon protiv prednjeg pogona.

Uz Palijana, mini gymkhanu je vozio i njegov spotter i mehaničar Koprivničanac Marko Šafar sa svojim BMW-om E30 M3 replica koji nažalost nije prošao prvi krug natjecanja, što je u jednu ruku i očekivano. Naime, Šafarov BMW je automobil kojeg Palijan vozi na svjetskom finalu te je u fazi priprema za Poljsku, na automobilu je novi prijenos i mjenjačka kutija, pa osim što je omjer prijenosa na automobilu podešen za bržu i dužu stazu, ovo natjecanje i show vožnja koju je Šafar odradio na stazi u Buzetu poslužili su kao testiranje koje je pokazalo svoje prednosti i mane prije puta u Varšavu.

S obzirom na to da je ovo bilo prvi puta da se u Hrvatskoj organiziralo ovakvo natjecanje i da su staze bile manjih gabarita nego je to uobičajeno, odaziv vozača na utrku bio je i više nego dobar.

Foto: Privatna arhiva
Ne propustite: