U LIPNJU U HRVATSKOJ REGISTRIRANO 8235 NOVIH AUTOMOBILA Najuspješnija marka Opel, a najuspješniji model Škoda Octavia

Najviše registriranih novih modela bilo je s benzinskim motorom, 60,9 posto, udio dizelaša pao je na 35,6 posto, udio hibrida bio je 2,4 posto, na plin (LPG) 0,9 posto i na struju 0,1 posto.

Ilustracija // Fotografija preuzeta s portala Zagorje International

Nakon rasta prodaje automobila u travnju i svibnju, u usporedbi s prošlogodišnjim rezultatima, u lipnju je zabilježena stagnacija.

Prema statistikama agencije Promocija Plus, u lipnju je na hrvatskom tržištu registrirano 8235 novih automobila, 4,1 posto manje nego u istom mjesecu lani (8586), piše Autoportal.hr, a prenosi portal Zagorje International.

Na polugodišnjoj razini bilo je 38.156 novoregistriranih automobila, što je neznatno manje nego u prošloj godini. Usporenje, odnosno ubrzanje prodaje, čini se, izravna je posljedica narudžbi za rent-a-car, na koju utječu trenutačna kretanja turističkih rezervacija i rezultata.

No, od 38.156 novoregistriranih automobila, manje od trećine završilo je kod privatnih kupaca, dok ostalo otpada na reeksport, rent-a-car narudžbe te narudžbe privatnih i javnih tvrtki i državnih institucija.

U svemu tome u lipnju se najbolje snašao Opel, s 930 registriranih novih automobila i tržišnim udjelom od 11,29 posto, ispred Volkswagena (866, 10,52 posto) i Škode 595 (7,23). Četvrti je Peugeot, peti Hyundai, šesta Dacia, sedmi Citroën, osmi Renault, deveti Fiat i deseti Ford.

Među premium markama, tradicionalno, prvi je Audi (258), drugi BMW (222), a treći Mercedes-Benz (120).

Najuspješniji model u lipnju je Škoda Octavia (388), slijede Fiat 500 (342), Citroën C3 (334), Suzuki Vitara (287), Volkswagen Golf (283), Opel Astra (281), Hyundai i20 (264) i Opel Crossland X (227).

Najviše registriranih novih modela bilo je s benzinskim motorom, 60,9 posto, udio dizelaša pao je na 35,6 posto, udio hibrida bio je 2,4 posto, na plin (LPG) 0,9 posto i na struju 0,1 posto.

Ne propustite: