ŽELJKO LACKOVIĆ ‘Tehnički je nemoguće napraviti i metar brze ceste od Križevaca do Koprivnice u iduće dvije godine’

Želim podsjetiti da je upravo krak brze ceste prema Koprivnici zasluga pokojnog Jože Friščića, a garniture političara iz naše županije koji su obnašali najviše dužnosti u Saboru i Vladi RH, dolazeći iz redova HDZ-a i SDP-a, imale su za cilj da se ovaj projekt ne realizira kako bi se međusobnim optuživanjima 'hranili birači' od izbora do izbora, među ostalim, istaknuo je saborski zastupnik iz Đurđevca.

Brza cesta // Foto: kckzz.hr

Brza cesta Križevci-Koprivnica-Gola vruća je tema o kojoj mnogi raspravljaju u posljednje vrijeme, a po tom se pitanju oglasio i Željko Lacković, saborski zastupnik i predsjednik đurđevačkog Gradskog vijeća.

Njegovo priopćenje prenosimo u cijelosti.

“Želim vrlo jasno reći da je sadašnja situacija projekta posljedica vođenja dugogodišnje politike ‘podvijanja repa’ HDZ-a i SDP-a naše županije. Želim podsjetiti da je upravo krak brze ceste prema Koprivnici zasluga pokojnog Jože Friščića, a garniture političara iz naše županije koji su obnašali najviše dužnosti u Saboru i Vladi RH, dolazeći iz redova HDZ-a i SDP-a, imale su za cilj da se ovaj projekt ne realizira kako bi se međusobnim optuživanjima ‘hranili birači’ od izbora do izbora. Također, jasno želim naglasiti da bilo kakve ucjene ili vođenje ‘šatoraške politike’ kakvu predlažu lokalni dužnosnici i neki saborski zastupnici prema Vladi RH i premijeru Plenkoviću neće riješiti pitanje povezanosti Koprivnice i Zagreba brzom cestom.

Potrebno je jasno reći građanima da tehnički nije moguće, zbog nedostatka dokumentacije, napraviti u naredne dvije godine jedan metar dionice od Križevaca prema Koprivnici, kao i činjenicu da ako se ne krene s izradom projektne dokumentacije u najkraćem roku, a koja bi trebala biti gotova u naredne dvije godine, smjer Podravskog ipsilona prema Koprivnici izgubit će na dinamici s pravcem Bjelovar-Virovitica-Terezino polje, te neće biti moguće isti financirati u narednom financijskom razdoblju 2020.-2027. iz EU sredstava i fondova. Radi informiranosti javnosti, naglašavam da je trasa brze ceste od Zagreba do Bjelovara u potpunosti izgrađeno pola dionice do Farkaševca koja će uskoro biti puštena u promet, a na trasi do Bjelovara otkupljeno je zemljište i napravljeni su infrastrukturni objekti.

Vjerujem da je moguće bez ikakvih stranačkih i dnevno političkih tenzija ispregovarati projektiranje dionice Križevci-Koprivnica-Gola te osigurati potrebna sredstva od oko 50 milijuna kuna u državnom proračunu kroz naredno razdoblje, ali to očito opet nije u interesu onih koji su na ovom projektu skupljali političke poene”, istaknuo je Lacković.

Željko Lacković // Foto: Luka Krušec
Ne propustite: