U Hrvatskoj je u prvih pet mjeseci ove godine prodano 32.478 novih putničkih vozila, što je 6,2 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je samo u svibnju prodano 8531 novo vozilo, rast od tri posto, podaci su Promocije plus.
Najviše novih vozila u dosadašnjem dijelu godine prodala je Škoda, njih 4160, tako da Škoda drži 12,8 posto udjela ukupne prodaje. Drugi je Volkswagen koji je prodao 3724 vozila i ima udjel od 11,4 posto treći je Renault (3371 vozilo i udjel od 10,3 posto).
Na četvrtom mjestu je Suzuki koji je prodao 2355 novih vozila pa drži udjel u ukupnoj prodaji od 7,2 posto, a peta je Dacia (1987 prodanih vozila i udjel od 6,1 posto).
Škoda Octavia bila je najprodavaniji model u svibnju. Octavia je prodano 550, a slijedi VW T-Cross koji je odabralo 515 kupaca. Opel Corsa drži treće mjesto s prodajom od 497 vozila, četvrti je Renault Clio s prodajom od 367 jedinica.
Kinezi nadiru, Tesla tone
U petom mjesecu ove godine prodana su i dva skupocjena Bentleya i jedan Rolls-Royce. Od jačih istočnjaka, MG je prodao 103 nova vozila, tek predstavljeni BYD 41 vozilo. S druge strane Tesla i dalje tone, u svibnju su prodali tek osam vozila.
Od početka siječnja do kraja svibnja hrvatski su građani najviše tražili benzince. Novih vozila na benzinski pogon prodano je 15.590 ili 48 posto, na drugom su mjestu hibridi s prodajom od 12.084 komada i udjelom od 37,2 posto.
Dizelaši su na trećem mjestu, dizelski je pogon odabralo 3813 kupaca ili 11,7 posto od ukupne prodaje dok plinski pogon preferira njih 644, a što je udjel od dva posto. Na začelju su potpuno električna vozila budući da je čista elektrika bila zanimljiva za 347 kupaca, mizernih 1,1 posto.
Autor: Davor Verković