Četvrtak, 10. srpnja 2025.

Održan Ljetni dan na Geotehničkom fakultetu u Varaždinu: ‘Sinergija STEM-a i kreativnosti ključna za budućnost obrazovanja’

Središnji događaj bio je panel pod nazivom "Budućnost Hrvatske i uloga znanosti u kontekstu demografskih izazova"

- Oglas -

Na Geotehničkom fakultetu u Varaždinu u srijedu je održan tradicionalni Ljetni dan, popularno-znanstveni događaj koji svake godine okuplja stručnjake, akademsku zajednicu i učenike s ciljem promicanja znanosti i obrazovanja kroz interaktivne radionice, panel rasprave i kviz znanja.

Središnji događaj bio je panel pod nazivom “Budućnost Hrvatske i uloga znanosti u kontekstu demografskih izazova” u kojem su sudjelovali ugledni predstavnici hrvatske akademske i znanstvene zajednice, i to izv. prof. Vlado Tropša, prorektor za nastavu i studentska pitanja Sveučilišta Sjever, Ivan Marić, ravnatelj Sveučilišnog računskog centra (Srce), prof. Klaudio Pap, dekan Grafičkog fakulteta, izv. prof. Vesna Ocelić Bulatović, Fakultet kemijskog inženjerstva i tehnologije, prof. Slađan Turković, prodekan za organizaciju i razvoj Filozofskog fakulteta, Borna Mažar, asistent na Odsjeku za demografiju i hrvatsko iseljeništvo Fakulteta hrvatskih studija i Željka Marković-Bilić, ravnateljica Regionalnog znanstvenog centra Lori Ludbreg.

Ljetni dan, popularno-znanstveni događaj
Predstavnici ludbreškog Lori centra u Varaždinu // Izvor fotografije: Grad Ludbreg

Ravnateljica ludbreškog Lori centra u raspravi je istaknula da STEM područje ne može funkcionirati bez kreativnosti, kritičkog mišljenja i komunikacijskih vještina. Zaključeno je kako samo sinergija tih komponenti omogućava kvalitetno obrazovanje koje će privući učenike i studente. Poseban naglasak stavljen je na važnost stabilnog demografskog planiranja, poboljšanje infrastrukture u manjim sredinama te nacionalnu strategiju koja bi nadilazila političke cikluse.

- Oglas -

Željka Marković-Bilić naglasila je važnost ranog usmjeravanja djece prema znanosti.

“Već od vrtićke dobi potrebno je sustavno razvijati kreativnost, kritičko mišljenje i govornu komunikaciju. Učenici trebaju shvatiti svrhu učenja kroz praktičnu primjenu i razvijanje vlastitih interesa, čime se lakše prilagođavaju tržištu rada”, kazala je ona.

Događaj je završen kvizom znanja za učenike i studente, čime je potvrđena misija Geotehničkog fakulteta – povezivanje znanosti, obrazovanja i zajednice.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti