U Hrvatskoj je u prvih sedam mjeseci ove godine prodano 47.453 novih putničkih vozila, što je sedam posto više nego u istom razdoblju prošle godine, dok je samo u srpnju prodano 6196 novih vozila, rast od 11,3 posto, podaci su Promocije plus objavljeni u ponedjeljak.
Najviše novih vozila u dosadašnjem dijelu godine prodala je Škoda, njih 6472, tako da Škoda drži 13,64 posto udjela ukupne prodaje. Drugi je Volkswagen koji je prodao 5684 vozila i ima udjel od gotovo 12 posto posto, a treći je Opel (4259 vozila i udjel od 8,98 posto).
Četvrto mjesto drži Renault s 4221 prodanim vozilom i udjelom od 8,90 posto, peti je Suzuki koji je od početka siječnja do kraja srpnja prodao 3011 vozila, uz udjel u ukupnoj prodaji od 6,35 posto.
Opel Corsa je bila najprodavaniji model u srpnju, a odabralo ju je 605 kupaca.
Slijedi Opel Mokka, koju je kupilo 438 kupaca, a na trećem mjestu najprodavanijih modela u srpnju ove godine je Škoda Octavia koju je odabralo 312 kupaca.
Od početka siječnja do kraja srpnja hrvatski su građani najviše tražili benzince. Novih vozila na benzinski pogon prodano je 23.591 ili 49,7 posto, na drugom su mjestu hibridi s prodajom od 16.713 komada i udjelom od 35,2 posto.
Dizelaši su na trećem mjestu, dizelski je pogon odabralo 5745 kupaca ili 12,1 posto od ukupne prodaje dok plinski pogon preferira njih 894, a što je udjel od 1,9 posto.
Na začelju su električna vozila s 510 kupaca i udjelom od 1,1 posto.
Autor: Tanja Pernička