Koprivničke njuške, volonterska inicijativa iz Koprivnice, ovih dana iščekuju veliku i emotivnu prekretnicu.
Naime, zahvaljujući predanom radu i vidljivosti na društvenim mrežama uskoro će 300. pas iz skloništa za životinje Ottova kućica pronaći svoj dom, a volonterke se nadaju da će tu brojku doseći prije kraja godine.
Iza Koprivničkih njuški stoji sedam volonterki različitih profila, godina i zanimanja. Ono što ih povezuje nije profesija ni iskustvo, već snažna ljubav prema psima i zajednička želja da se javnost osvijesti o važnosti udomljavanja, odgovornog vlasništva, mikročipiranja i kastracije.
Inicijativa je postojala još 2018. godine te je ponovno aktivirana krajem travnja 2024. s jednostavnom, ali snažnom idejom – dati glas onima koji ga nemaju.

Kroz fotografije, videe i iskrene opise karaktera pasa, Koprivničke njuške svakodnevno pokušavaju približiti javnosti pse koji dane provode u skloništu, često zaboravljeni i previđeni.
Rezultati su konkretni. U godinu i pol dana predstavljeno je više od 400 pasa, a gotovo 300 njih danas živi u svojim domovima. Iza svake te brojke stoji trenutak povjerenja, nova prilika i početak života kakav svaki pas zaslužuje.
Uoči blagdana, volonterke podsjećaju da udomljavanje nije samo čin dobrote, već odgovorna i svjesna odluka koja mijenja dva života – pseći i ljudski.

U skloništu i dalje čeka velik broj pasa različitih karaktera i dobi, spremnih nekome postati obitelj.
“Rad sa psima u skloništu istovremeno ispunjava i rastužuje. Psi su nevjerojatno zahvalna bića. Za malo pažnje, šetnju ili nježnu riječ vraćaju bezuvjetnom ljubavlju. No, svaka šetnja i svaki susret nose i težinu jer iza većine tih njuški stoje priče o napuštanju, neodgovornosti i izgubljenom povjerenju. Upravo zato želimo osvijestiti da pas nije igračka, nije poklon pod bor niti stvar. Pas je život koji nam je povjeren na dar. On nam je prijatelj, ali i dugogodišnja obaveza s kojom se treba složiti cijela obitelj i kojoj se treba posvetiti odgovorno i dugoročno”, poručila je volonterka Koprivničkih njuški Ana.

Koprivničke njuške pozivaju građane da zaprate njihove profile na Facebooku i Instagramu, podijele objave i pomognu širenju poruke da kupnja nije jedina opcija, i da ljubav često čeka tamo gdje je najmanje očekujemo. Vrlo često baš iz azilskih ograda.

















































