Utorak, 19. ožujka 2024.

FOTOGALERIJA Spektakularni prikaz Legende o Picokima ponovno oduševio brojne posjetitelje u Đurđevcu

Stara Legenda koja živi u narodu Podravine gotovo pet stoljeća i ima uporište u povijesnim zbivanjima iz 16. stoljeća, kada je Osmanska prijetnja pokucala na pitomi i miroljubivi podravski kraj, i sinoć je scenski uprizorena pod zidinama Staroga grada.

- Oglas -

Nešto prije ponoći, zadnje lipanjske subote, Đurđevčani i njihovi gosti ponovo su ušli u legendu.

Središnji događaj Picokijade, godinama najveća turistička atrakcija Podravine, scenski spektakl Legenda o Picokima održana je pod redateljskom palicom Krešimira Dolenčića, a u prikazu je glumilo preko 350 sudionika.

- Oglas -

Legendi je prethodila svečana povorka od nove zgrade poduzetničkog inkubatora do utvrde Stari grad. Uz gradonačelnika Đurđevca Hrvoja Jančija, saborskog zastupnika i predsjednika Gradskog vijeća Željka Lackovića u povorci su sudjelovali i počasni građanin Grda Đurđevca i gradonačelnik Grada Zagreba Milan Bandić, potpredsjednik Vlade RH i ministar poljoprivrede Tomislav Tolušić izaslanik predsjednika Vlade RH Andreja Plenkovića župan Koprivničko-križevačke županije županije Darko Koren, ispred Ministarstva pravosuđa državni tajnik Juro Martinović, saborski zastupnik Branko Hrg, gradonačelnici, načelnici susjednih općina, predstavnici sponzora te mnogi drugi.

Picokijada u Đurđevcu

– Oko 3.000 ljudi sudjeluje u priredbama koje se događaju za manifestaciju i to sve zajedno jedan je veliki zalog očuvanju naše kulturne baštine i tradicije. Picokijada je primjer sinergije ljudi, gospodarstva i jedinica lokalne samouprave na očuvanju kulturne i tradicijske baštine. Naša Picokijada je jedna od najvećih kontinentalnih manifestacija te se ovom prilikom zahvaljujem svim pojedincima i udrugama koji nam svake godine pomognu u ostvarenju i oživljavanju Legende – rekao je gradonačelnik Hrvoje Janči.

-Zahvaljujem se svima koji su danas došli sudjelovati u legendi kojom ćemo evocirati ono što se dogodilo daleke 1552.godine. Ono što se tada odigralo danas ćemo vidjeti na ovoj pozornici, mi se tog postulata i dan danas držimo u svom radu i upravljanju gradom. Mi slušamo što ljudi govore, mi smo hrabri poput našeg kapetana, znamo čuti mudar savjet starice i svakog čovjeka, znamo sklapati saveze u korist Đurđevca. S nama su danas brojni prijatelji našega grada i oni su dokaz da nastavljamo zajedničku suradnju i rad u interesu našega grada, ljudi i u duhu naše tradicije. Želim svima dobru zabavu na ovogodišnjoj Picokijadi- rekao je saborski zastupnik i predsjednik Gradskog vijeća Željko Lacković.

Picokijadu je službeno otvorio počasni građanin Grada Đurđevca i grdonačalnik Grada Zagreba Milan Bandić.

- Oglas -

Spektakularni scenski prikaz zaokružen je vatrometom u čast Legende iznad Starog grada, te 3D mapping videom koji na nov i uzbudljiv način prikazuje legendu.

Picokijada u Đurđevcu

Svečanom otvorenju Picokijade i scenskom spektaklu Legenda o Picokima prethodio je dan prepun događaja, tako je već od jutarnjih sati započeo Đurđevečki sajam rukotvorina, koji su svi zainteresirani mogli posjetiti tijekom cijelog dana u Starogradskoj ulici. Ujedno se tijekom cijelog dana oko Starog grada, odvijao i prikaz srednjovjekovnog načina življenja i srednjovjekovne radionice Taborišče sv. Jurja, koji su upriličili članovi Udruge sv. Juraj i njihovi gosti. Djeca, ali i odrasli mogli su se okušati u streličarstvu, a najmlađi su se najviše zadržavali u lunaparku i kod životinja smještenih u domaćem ZOO-u.

U gradskom parku je održana već tradicionalna izložba domaćih starinskih kolača i ručnog rada Diganke, zlevanke i prkači koja je ove godine okupila oko 40 izlagača.

U popodnevnim satima posjetitelji su mogli degustirati pripremljeni fiš paprikaš na manifestaciji Picoki po ribaj. Dok su poslijepodnevni sati bili rezervirani za gastro kutak u Podravinoteci, Festival tradicijske glazbe i folklora, reviju puhačkih orkestara te zabavne sadržaje za djecu.

Dan je završio glazbenom poslasticom, koncertom Vatre, pred mnogobrojnom publikom i obožavateljima na pozornici uz Stari grad.

Oglas

Najnovije objave