Nedjelja, 28. travnja 2024.

Nakon novog vizualnog identiteta, Podravka dobiva i novu tvornicu tjestenine

Investicija vrijedna oko 14 milijuna eura jedna je od najvećih u sklopu Podravkine strategije poslovanja do 2025. godine, a radovi su obuhvaćali ukupno 4400 kvadratnih metara površine

- Oglas -

Nakon što je Podravka u ponedjeljak predstavila novi vizualni identitet, koji sudeći prema brojnim komentarima na društvenim mrežama i mnogim lokalnim i nacionalnim portalima nije baš najbolje prihvaćen, za koprivničku kompaniju i njegovo vodstvo novi je važan događaj.

Naime, u petak, 19. siječnja, u koprivničkoj industrijskoj zoni Danica bit će svečano otvorena nova tvornica tjestenine.

Kako su iz korporativnih komunikacija najavili u pozivu medijima, uz svečani program i prigodno obraćanje predsjednice Podravkine uprave Martine Dalić, u novoj tvornici tjestenine okupljene očekuje i ‘cooking show’ Luke Veića, aktualnog pobjednika Masterchefa te Podravkinih promotora kulinarstva Mišela Tokića i Tomislava Reze.

- Oglas -
Nova Podravkina tvornica tjestenine
Nova Podravkina tvornica tjestenine // Foto: Podravka

Investicija vrijedna oko 14 milijuna eura jedna je od najvećih u sklopu Podravkine strategije poslovanja do 2025. godine, a radovi su obuhvaćali ukupno 4400 kvadratnih metara površine.

Kao što su ranije javnost informirali iz koprivničke kompanije, Podravka će ovom investicijom dodatno osigurati vlastitu proizvodnju tjestenine, modernizirati tehnološki proces proizvodnje te daljnji rast kategorije juha, kao i razvoj novih proizvoda. Tako će iz ove tvornice godišnje izlaziti oko 3,5 tisuća tona industrijske tjestenine te 2,8 tisuća tona tjestenine za maloprodajno tržište.

Martina Dalić
Martina Dalić, predsjednica Podravkine uprave // Foto: Luka Krušec / LuMedia

Podravka svečano predstavila novi vizualni identitet

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti