Četvrtak, 2. veljače 2023.

U čemu je tajna: Kako održati i unaprijediti franšizu?

Sve što vam je potrebno je mala pomoć od stručnjaka iz tvrtke CFCG iza koje je dugi niz uspješnih projekata koji su svi bili vezani za franšize. Jednostavno, u Hrvatskoj nećete naći bolje mjesto za rješavanje bilo kakvog problema iz ove kategorije. Evo nekoliko jednostavnih savjeta koji bi vam mogli pomoći da pronađete nove partnere i da od starih dobijete više

Preporučujemo

Razmišljate o pretvaranju vaše tvrtke u franšizu, ali niste sigurni hoćete li moći takav oblik poslovanja održati? Ili mislite da ste zapeli i ne vidite način na koji biste vašu franšizu mogli proširiti?

Ne brinite, sve što vam je potrebno je mala pomoć od stručnjaka iz tvrtke CFCG iza koje je dugi niz uspješnih projekata koji su svi bili vezani za franšize. Jednostavno, u Hrvatskoj nećete naći bolje mjesto za rješavanje bilo kakvog problema iz ove kategorije.

I zato ostanite s nama i pročitajte što vam ovi stručnjaci imaju za reći – ovih nekoliko jednostavnih savjeta lako bi vam moglo pomoći da pronađete nove partnere i da od starih dobijete više.

Komunikacija

Prije svega, ako želite saznati više o franšizama kao konceptu, to možete napraviti ovdje, ali jedna od najvažnijih stvari na koje morate paziti jest komunikacija.

Od davatelja franšize se u pravilu očekuje da primateljima pruži odgovarajuću obuku koja će ih uputiti u posao, a vrlo je poželjno i da bude tu za bilo kakva pitanja jednom kad primatelj franšize otvori svoju podružnicu.

Stoga je kvalitetna komunikacija iznimno važna – ne samo da će olakšati vašim primateljima franšize uhodavanje nego će posljedično i vas izdići kao davatelja franšize s kojim je poželjno raditi, a to onda otvara put do novih poslovnih partnera.

Sustav

Upravo je sustav ono što investitor u franšizu želi – siguran način da vrati uložen novac i što prije počne ostvarivati profit. Zato je važno pažljivo promatrati sustav koji stvarate i brzo reagirati i otklanjati sve probleme.

Tu će trebati dosta truda i dosta vremena. Ne zaboravite, morate stvoriti nešto što donosi profit, ali i što se lako može prenositi i multiplicirati. Za to je potrebno vremena.

Međutim, jednom kad uspijete stvoriti poslovni sustav s internim procesima koji su ispolirani do najveće moguće mjere, nagrada će biti ogromna. Vaš profit će brzo rasti, možda i eksponencijalno, dok će potrebna ulaganja stagnirati.

Proučite, dakle, još jednom svoj cijeli sustav i otklonite i najmanje greške!

Pažljivo birajte primatelje franšize

Ako ste u ulozi davatelja franšize, odluka kome ćete tu franšizu povjeriti iznimno je važna. Na kraju krajeva, i vama je u interesu da primatelj franšize uspije jer će to dokazati uspješnost vašeg poslovnog sustava i privući nove ulagače.

Dakle, ako mislite širiti franšizu, povjerite je nekome za koga ste sigurni da ima sredstva da odradi sve kako treba. Ogroman dio zainteresiranih neće moći ili biti spreman uložiti sredstva koja vi kao davatelj franšize tražite, a pristajanje na njihove uvjete uvijek je pogrešan korak.

Ne zaboravite – vi ste osmislili sustav i vi najbolje znate koliko treba uložiti u početku kako bi se kvalitetno krenulo s poslom. Također, odnos između primatelja i davatelja franšize nije striktno partnerski nego u njemu postoji jasna hijerarhija i podjela dužnosti. Ne nasjedajte na priče da će netko s manje kapitala doći do istih rezultata.

Poslušajte ova tri savjeta i vaša franšiza će sigurno biti na zdravim nogama, spremna za nagli rast.

- Advertisement -

Najnovije objave

Vezane vijesti