Četvrtak, 28. ožujka 2024.

Obitelj Krznarić uspjela nemoguće: svoje domaće čajeve prodavat će i u Kini, zemlji rođenja svih čajeva

Osim u Kinu, dogovorna je distribucija Pampa-tea čajeva i u Hong Kong, Maleziju, Makao, Singapur, Tajland, Tajvan, Južnu Koreju i Vijetnam

- Oglas -

Pampa-tea iz Koprivnice obiteljski je obrt koji se bavi proizvodnjom, istraživanjem, preradom ljekovitog bilja i čajeva. U 20 godina postojanja obitelj Krznarić napravila je zaista velik posao.

Osnovani su, dakle, 2000. godine, iako njihova priča počinje nekoliko godina ranije.

Prilikom posjeta rodbini u Argentini 1996. godine i dolazak u pokrajinu Chaco (grad Saenz Pena) na sjeveru Argentine, došli su, naime, u selo Pampa del Iniferno gdje se njihov rođak doselio kada je u 30-im godinama prošlog stoljeća napustio Hrvatsku i otisnuo se na dalek put i novi život u Južnoj Americi. Otuda i ime obrta obitelji Krznarić – Pampa.

- Oglas -

Tijekom putovanja po Argentini, prisjećaju se Krznarići, vidjeli su kako su stari Gaučosi pripremali čajeve i tada se rodila ideja za proizvodnjom ljekovitog bilja i čajeva.

“I tako smo krenuli istraživati i slušati priče naših djedova i baka koji su nam pričali kako su brali, sušili i pravili čajeve u Podravini gdje se i dan-danas tradicijski bere ljekovito bilje i nastaju čajevi”, govori Domagoj Krznarić, koji uz brata Krešimira već godinama uporno stvara jednu predivnu poslovnu priču.

Kako kaže, njihovi biljni čajevi napravljeni su da se brinu o vama i vašem zdravlju. Njihova namjena je da služe kao prirodna pomoć u tegobama koje nas sve zajedno muče u današnje vrijeme.

“Zato smo im i dali prepoznatljiva imena koja vas i nas uglavnom nasmijavaju. Mršavko, Podravski čaj-Adria tea, Smirko, Kolesterko, Urinko, Katarko, Dijabetko, Bronhitko, Prostatko, Venko, Tlačko, Ježučko, Bubrenko, Hemeroidtko, Otvorko, Gih-tko i Erotic su rađeni prema tradicionalnim receptima u koje su ugrađena današnja znanja i tehnologije o biljnim čajevima i ljekovitom bilju. Čajeve karakterizira bogati, fini okus i miris tako da gotovo svi uzrasti mogu uživati u njima”, ističe Domagoj Krznarić.

Iskustvo koje posjeduju kroz dugi niz godina dalo im je saznanja i tehnologije da svojim kupcima ponude najkvalitetnije ljekovito bilje kao glavnu osnovu svojim čajnim mješavinama.

- Oglas -

“Osim što proizvodimo mješavine domaćih čajeva, bavimo se i uzgojem ljekovitog bilja. Ljekovito bilje uzgaja se prema standardima da se ne zagađuje okoliš, odnosno da se ne koriste pesticidi, herbicidi i ostale umjetne tvari koje bi mogle naštetiti vašem zdravlju.
Svakodnevni kontakt s ostalim svjetskim proizvođačima čajeva daje nam priliku da vam ponudimo najbolje u svijetu biljnih čajeva”, poručuje Domagoj.

Uz standardno rinfuzno pakiranje čajnih mješavina, također imaju i novo jedinstveno pakiranje najboljih čajnih mješavina, njih pet, u piramidalnom obliku vrećica. Piramidalno pakiranje čajeva predstavlja zadnju riječ tehnologije u industriji čajeva.

Prednost takvog načina pakiranja čajeva je jednostavnost priprema čaja, ušteda vremena, praktično i bez dodanih aroma te je pakiran u atraktivnu ambalažu u stilu naivne umjetnosti “Naive” od vrlo poznatog i cijenjenog slika Ivana Andrašića.

Novi iskorak u svom poslovanju Krznarići su napravili dogovorenom distribucijom svojih čajeva u mjesta rođenja svih čajeva – Hong Kong, Kinu i ostatak Azije.

“U svijetu čajeva sve veća je potražnja u tom dijelu svijeta za biljnim čajevima i pripravcima, pogotovo ako je riječ o onome što oni nemaju, to jest što se ne može uzgojiti kod njih. Budući da dosta prezentiramo naše proizvode po domaćim i inozemnim sajmovima te smo aktivni na društvenim mrežama, došao je upit iz Hong Konga prije 18 mjeseci. Jesu li oni prije probali naše proizvode na nekoj od tih manifestacija, to ne znamo, ali čisto moguće jer jako puno kupaca imamo iz tog djela svijeta”, pojašnjava Krešimir.

Dodaje kako su ih tražili da im opišu svoju priču te da im pošalju uzorke svih njihovih  proizvoda.

“Naravno, u ‘oko’ su im odmah upali naši čajevi u piramidama koji su dvojezični (Mršavko – Weight is just a number, Bronhitko – A moment to breathe, Smirko – Have a nice dream, Podravski čaj – Adria-tea – from one friend to another, Bakina kamilica – Grannys chamomile) i koji su oslikani u stilu naive. Pri dizajniranju koristili smo radove od našeg lokalnog akademskog slikara Ivana Andrašića. Nakon što su probali i uvjerili se u kvalitetu čajeva, odlučili su uzeti upravo te čajeve za sada”, naglašava Krešimir.

Dogovorna je distribucija u Hong Kong, Kinu, Maleziju, Makao, Singapur, Tajland, Tajvan, Južnu Koreju i Vijetnam.

“Htjeli su još Japan i Australiju, ali budući da već izvozimo u Japan, dok s distributerima iz Australije još uvijek pregovaramo, nadamo se da uskoro budemo uspjeli i to dogovoriti”, zaključuju braća Krznarić.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti