Utorak, 30. travnja 2024.

Rezultati poslovanja: Podravka ostvarila rast prihoda i neto dobiti

Neto dobit Podravke za prvih devet mjeseci 2020. iznosila je 210,1 milijun kuna što predstavlja rast od 8,1 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije

- Oglas -

Unatoč otežanim uvjetima poslovanja, Podravka je ostvarila rast prihoda i neto dobiti.

“Nadzorni odbor Podravke je u četvrtak na sjednici potvrdio nerevidirane rezultate poslovanja Podravke za prvih devet mjeseci 2020. te izrazio veliko zadovoljstvo i dao punu podršku svim naporima koji su učinjeni kako bi kompanija i u ovim otežanim uvjetima poslovanja prouzrokovanim utjecajem bolesti Covid-19 nastavila s ostvarenjem pozitivnih pokazatelja na gotovo svim razinama poslovanja”, priopćeno je iz Podravke.

– Unatoč brojnim negativnim utjecajima na poslovanje, među kojima posebno možemo istaknuti negativne tečajne razlike, rast cijena sirovina i materijala, slabiju turističku sezonu te brojne druge, uspjeli smo brzom transformacijom poslovanja odgovoriti na razne izazove te ostvariti rezultate na koje svi zajedno možemo i moramo biti ponosni. Ovom prilikom želim se posebno zahvaliti svim našim radnicima na njihovom velikom doprinosu u ovim posebno teškim vremenima i poručiti im kako ćemo, nakon što smo ih već dva puta ove godine posebno nagradili, nastaviti s nagrađivanjem i unaprjeđenjem njihovog statusa u našoj kompaniji. Vrijeme koje je pred nama prepuno je nepoznanica, no uvjeren sam da ćemo se i dalje uspješno nositi sa svim izazovima te nastaviti graditi još uspješniju Podravku – naglasio je Marin Pucar, predsjednik uprave Podravke prilikom objave rezultata poslovanja.

- Oglas -

Neto dobit Podravke za prvih devet mjeseci 2020. iznosila je 210,1 milijun kuna što predstavlja rast od 8,1 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije. Rast prodaje organskog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je rastom profitabilnosti.

Prihodi od prodaje Podravke porasli su za 90,1 milijun kuna te su iznosili 3.328,6 milijuna kuna što predstavlja rast od 2,8 posto u odnosu na godinu ranije. Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike.

“Segment Prehrane ostvario je 2.619,7 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja povećanje od 69,4 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu. U okviru navedenog segmenta najveći rast u iznosu od 58,1 milijun kuna ostvaren je kod poslovnog programa Kulinarstvo te kod poslovnog programa Dječja hrana, slastice i snack u iznosu od 20,8 milijuna kuna. Značajniji rast prihoda od prodaje ostvaren je i kod poslovnog programa Mesni proizvodi, jela i namazi u iznosu od 16,9 milijuna kuna, te kod poslovnog programa Riba za 14 milijuna kuna”, priopćili su iz Podravke.

Drugi segment Podravke, Farmaceutika, ostvarila je 708,9 milijuna kuna prihoda od prodaje što predstavlja rast od 20,7 milijuna kuna u odnosu na godinu ranije. U navedenom segmentu, kategorija Bezreceptni program ostvarila je rast prihoda od prodaje u iznosu od 10,6 milijuna kuna. Kategorija Lijekovi na recept zabilježila je pad prihoda od prodaje u iznosu od 4,6 milijuna kuna, a što je u potpunosti kompenzirano rastom prihoda od prodaje kategorije Ostala prodaja u iznosu od 14,7 milijuna kuna u odnosu na godinu ranije.

Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje Podravke po regijama, najveći rast u iznosu od 42,5 milijuna kuna zabilježen je u regiji Centralna Europa, potom u Adria regiji u iznosu od 35,8 milijuna kuna te regiji Zapadna Europa i prekooceanske zemlje u iznosu od 24,2 milijuna kuna rasta prihoda od prodaje u odnosu na godinu ranije.

- Oglas -

“Podravka je unatoč brojnim negativnim utjecajima bolesti Covid-19 na poslovanje (rast cijena sirovina i ambalaže, utjecaj tečajnih razlika, rast cijena usluga prijevoza te otežani uvjeti isporuke proizvoda, slabija turistička sezona te izraženija kompleksnost poslovanja u gastro segmentu i sl.) uspjela sačuvati i nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja u odnosu na prethodno usporedno razdoblje, što još jednom potvrđuje činjenicu o sposobnosti kompanije za prilagodbom poslovanja i u ovakvim nepredviđenim, izvanrednim situacijama”, priopćeno je iz Podravke.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti