Srijeda, 28. veljače 2024.

SLUČAJ ‘KOPRIVNIČKA PEDIJATRIJA’ Ravnatelj Devčić: ‘Poštivana je sva procedura u zbrinjavanju djevojčice’

Dodao je kako je tijekom provođenja zdravstvenog zbrinjavanja došlo i do neprimjerene komunikacije službujuće liječnice – specijalistice pedijatrije prema medicinskoj sestri

- Oglas -

Ne stišava se bura oko slučaja s pedijatrije u koprivničkoj Općoj bolnici.

Podsjetimo, majka desetogodišnje djevojčice na odjelu pedijatrije u Koprivnici, kako kaže, doživjela je pakao. Neugodno iskustvo podijelila je na društvenim mrežama.

Među ostalim, kazala je da njezina djevojčica nije dobila infuziju jer je bila pozitivna na koronavirus, a za sve je optužila liječnicu D.M. Isto tako, optužila ju je i za neprimjereni rječnik i još puno toga. Više pročitajte u nastavku…

Teške optužbe majke: ‘Moje dehidrirano dijete u koprivničkoj bolnici nije dobilo infuziju jer je pozitivno na koronu’

- Oglas -

Dan nakon što je ova priča izašla u javnost putem medija, o svemu se oglasio i ravnatelj koprivničke Opće bolnice dr. Mato Devčić.

Ravnatelj bolnice istaknuo je kako je nakon uvida u medicinsku dokumentaciju te prikupljenih informacija u svezi navedenog slučaja donio zaključak kako je medicinsko zbrinjavanje provedeno po svim pravilima medicinske struke, a što je argumentirano u postojećoj važećoj medicinskoj dokumentaciji.

– Želim istaknuti kako je u procesu postavljanja dijagnoze pacijenta poštivana sva propisana procedura te su učinjene sve pretrage i postupci kako bi se donijela ispravna terapijska odluka – istaknuo je ravnatelj u odgovoru na upit portala Drava.info.

Dodao je kako je tijekom provođenja zdravstvenog zbrinjavanja došlo i do neprimjerene komunikacije službujuće liječnice – specijalistice pedijatrije prema medicinskoj sestri.

- Oglas -

– Ta komunikacija u kasnijem tijeku od strane roditelja interpretirana je kao ponašanje prema pacijentu – malodobnom djetetu, što nikako nije bila. Nastavno na sve navedeno, smatram kako je način komunikacije službujuće liječnice prema medicinskoj sestri bio neprimjeren i neprofesionalan te ću u okviru svojih zakonskih ovlasti poduzeti adekvatne korake. Još jednom želim istaknuti kako ova epizoda neprimjerene interne komunikacije nije bila ni u jednom trenutku usmjerena na pacijenta – malodobno dijete, niti na pratnju. Opća bolnica Dr. Tomislav Bardek ovim putem izražava žaljenje i ispriku zbog ovog incidenta – zaključio je ravnatelj Devčić.

Inače, danas prijepodne na Facebooku se ponovno oglasila i majka djevojčice.

“Ne znam od kuda da počnem. Želim svima zahvaliti na podršci. Mobitel mi je prepun prekrasnih poruka, divni ste svi. Hvala vam svima od srca. Toliko prekrasnih i toplih ljudi. Svima šaljemo pusu ja i moja curica. Pitali ste kako je? Jučer je djetetu i dalje bilo jako loše, nismo mogli joj više ništa pružiti kod kuće, vratili smo se na hitni odjel da potražimo pomoć jer je moja malena od iscrpljenosti već klonula. Na hitnom odjelu ne obrađuju djecu, što smo i znali, već su nas ponovo uputili na pedijatriju. Malena je jučer zaprimljena u bolnicu, dobiva infuziju, danas ujutro osjeća se puno bolje”, napisala je majka.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti