Petak, 29. ožujka 2024.

U Varaždinu zadovoljni rekordnim Adventom i prošlogodišnjim turističkim brojkama

Advent u Varaždinu je, slično kao i prošlogodišnji Špancirfest, napravio značajan marketinški i promocijski iskorak putem digitalnih promotivnih kanala, preko kojih je išao najveći dio komunikacije prema tržištu

- Oglas -

Gradonačelnik Grada Varaždina dr.sc. Neven Bosilj, direktorica Turističke zajednice grada Varaždina Jelena Toth i direktor Gradske tržnice Varaždin Predrag Ciglar predstavili su rezultate manifestacije Advent u Varaždinu 2021. te prezentirali turističke brojke za 2021. godinu.

Osim privlačenja velikog broja posjetitelja, Advent u Varaždinu zabilježio je i rekordan poslovni rezultat.

– Advent je zadnja u nizu manifestacija koje smo organizirali prošle godine i uvijek smo se u ovo teško pandemijsko doba pridržavali epidemioloških mjera. Uspjeli smo provozati zahtjevan slalom kroz sve ove mjere i, na zadovoljstvo naših sugrađana i posjetitelja, organizirati sve te priredbe. Ostvareni turistički promet u trgovini i ugostiteljstvu, u odnosu na „predpandemijsku“ 2019. godinu, za vrijeme Adventa 2021. veći je za 18,7%, a radi se o ukupnom iznosu od 329,4 milijuna kuna. To je jedan od vrlo bitnih podataka i pokazatelja. Također, važno je za istaknuti da smo imali postavljenih 16 ugostiteljskih kućica na 4 trga te 24 izlagačke kućice na 3 lokacije od kojih je bilo 14 izlagača i ugostitelja kojima je Grad Varaždin dodijelio financijsku potporu u iznosu od 25.980,00 kuna. Grad je sufinancirao i Ledenu čaroliju, stoga ukupni iznos sufinanciranja Adventa u Varaždinu iz proračuna Grada iznosi 500.000,00 kuna – rekao je gradonačelnik Neven Bosilj.

- Oglas -

Izrazio je zadovoljstvo što je postignuta sinergija Grada Varaždina, Turističke zajednice grada Varaždina, Gradske tržnice i svih organizatora te naših sugrađana i gostiju što je rezultiralo tome da Advent u Varaždinu bude najljepši i najuspješniji do sad.

Direktor Gradske tržnice Predrag Ciglar rekao je kako je izuzetno zadovoljan lokacijom Ledene čarolije na Kapucinskom trgu na kojoj se organizacijski najbrže i najefikasnije izvelo njezino postavljanje. Također, prodan je rekordan broj ulaznica.

– Prema dosadašnjim podacima, prodano je više od 30 tisuća ulaznica za klizalište i više od 37 tisuća za ledeni tobogan. Veseli me što su posjetitelji prepoznali Ledenu čaroliju kao centralno mjesto zbivanja Adventa. Već smo krenuli u pripremu za sljedeći Advent koji će biti još bolji i kvalitetniji – istaknuo je Predrag Ciglar.

Advent u Varaždinu
Advent u Varaždinu // Foto: varazdin.hr

Jelena Toth istaknula je kako je u nešto više od mjesec dana održavanja, sadržaje i programe Adventa u Varaždinu posjetilo, prema procjenama PU Varaždinske, ali i evidencijama pojedinih atrakcija, više od 150 tisuća posjetitelja. Pritom su najveći broj posjetitelja zabilježile atrakcije Kuća Djeda Mraza, panoramski kotač te program Ledena čarolija odnosno klizalište i ledeni tobogan na Kapucinskom trgu.

– Što se turističkih brojki tiče, prema podacima iz eVisitora ostvareno je 23% manje noćenja nego u adventskom razdoblju 2019. godine, no treba uzeti u obzir da najveći varaždinski hotel, Hotel Turist koji čini čak 27% smještajnih kapaciteta u Varaždinu, tijekom adventskog razdoblja nije bio u funkciji – rekla je Jelena Toth. Navela je kako je najviše stranih turista bilo iz Slovenije, Austrije, Njemačke, Poljske i Bosne i Hercegovine.

- Oglas -

Advent u Varaždinu je, slično kao i prošlogodišnji Špancirfest, napravio značajan marketinški i promocijski iskorak putem digitalnih promotivnih kanala, preko kojih je išao najveći dio komunikacije prema tržištu.

– Putem komunikacije i promotivnih kampanja na društvenim mrežama, Facebook stranica destinacije i Instagram profil destinacije Varaždin, u adventskom je razdoblju ostvaren doseg od 600 tisuća korisnika na Facebook stranici „Volim Varaždin“ i 224 tisuće na Instagram profilu destinacije Varaždin. Ovome treba dodati i sudjelovanje u izboru za najljepši Advent koji je organizirao portal gradonačelnik.hr, a u kojem je uz Varaždin, sudjelovalo još 35 gradova i 8 općina. Varaždinski Advent osvojio je drugo mjesto s nevjerojatnih 25.798 lajkova na FB stranici Gradonačelnik. Hr. Ukupno smo prikupili 34.600 lajkova, slike varaždinskog Adventa podijeljene su preko tisuću puta, a vidjelo ih je gotovo 233 tisuće ljudi – kazala je direktorica TZ grada Varaždina.

Prema podacima iz eVisitora u Varaždinu je prošle godine ostvareno 25.980 dolazaka, što je 50% više nego u 2020. (ali još uvijek 30% manje nego 2019.) te 55.070 noćenja, što je 63% više nego 2020. (i 27% manje nego 2019.). U Varaždinu su tijekom prošle godine boravili turisti iz 67 zemalja svijeta, a najviše ih je bilo iz Poljske, Njemačke, Austrije, Ukrajine i Mađarske.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti