Četvrtak, 14. studenoga 2024.

Snažan rast Podravke u prva tri mjeseca, prihodi od prodaje porasli su za 211,3 milijuna kuna

Ostvarena je neto dobit u iznosu od 91 milijun kuna, što predstavlja rast od 13,5 posto u odnosu na godinu ranije

- Oglas -

Nadzorni odbor potvrdio je nerevidirane rezultate poslovanja Grupe Podravka za prvo tromjesečje 2020. godine te izrazio veliko zadovoljstvo ostvarenim pokazateljima, s obzirom na vrlo otežane uvjete poslovanja prouzrokovane utjecajem pandemije koronavirusa.

“Gledajući na rezultate poslovanja Grupe Podravka za prva tri mjeseca tekuće godine prije svega moramo odati priznanje našim zaposlenicima s kojima smo u vrlo kratkom roku odgovorili na razne neplanirane izazove i prilagodili poslovanje naše kompanije novonastaloj, izvanrednoj situaciji. Na brojne negativne utjecaje na poslovanje uspjeli smo odgovoriti povećanjem prihoda od prodaje naših proizvoda te na taj način podići profitabilnost Grupe Podravka na još višu razinu. Ono na što smo posebno ponosni je da smo uspjeli održati naše javno obećanje za dostatnošću naših proizvoda na policama brojnih trgovina diljem svijeta te ih na taj način učinili dostupnima našim vjernim potrošačima”, naglasio je predsjednik Podravkine uprave Marin Pucar prilikom objave rezultata poslovanja.

Neto dobit Grupe Podravka za prvo tromjesečje 2020. godine iznosila je 91 milijun kuna, što predstavlja rast od 13,5 posto u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije. Rast prodaje organskog asortimana uz istovremenu kontrolu operativnih troškova rezultiralo je s rastom profitabilnosti, istaknuli su iz koprivničke kompanije.

- Oglas -

Prihodi od prodaje Grupe Podravka, dodaju, porasli su za 211,3 milijuna kuna te su iznosili 1.228,7 milijuna kuna, što predstavlja rast od 20,8 posto u odnosu na godinu ranije. Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike, uslijed povećanih prodajno-marketinških aktivnosti, gdje je rast prihoda od prodaje iz prva dva mjeseca nešto snažnije potaknut u trećem mjesecu, a pod utjecajem pojave infekcije COVID-19.

Segment Prehrane ostvario je 970,9 milijuna kuna prihoda od prodaje, što predstavlja povećanje od 155,4 milijuna kuna u odnosu na prethodnu godinu. U okviru tog segmenta svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje te je ostvaren rast vlastitih brendova za gotovo 21 posto, odnosno za 157,9 milijuna kuna.

Najveći rast u iznosu od 45,9 milijuna kuna ostvaren je kod poslovnog programa Kulinarstvo te kod poslovnog programa Žito i Lagris u iznosu od 34,1 milijun kuna.

Kod poslovnog programa Mesni proizvodi, jela i namazi zabilježen je rast prihoda od prodaje u iznosu od 24,1 milijun kuna, kod poslovnog programa Podravka hrana 22,8 milijuna kuna, poslovni program Riba porastao je za 16,4 milijuna, dok je poslovni program Dječja hrana, slastice i snack ostvario rast prihoda od prodaje u iznosu od 14,5 milijuna kuna u odnosu na usporedno razdoblje godinu ranije.

Drugi segment Grupe Podravka, Farmaceutika, ostvarila je 257,9 milijuna kuna prihoda od prodaje, što predstavlja rast od 56 milijuna kuna u odnosu na godinu ranije. Vlastiti brendovi Farmaceutike ostvarili su rast u iznosu od 40,8 milijuna kuna, odnosno 25,2 posto. U tom segmentu najveći rast u iznosu od 25,1 milijuna kuna ostvaren je u kategoriji Lijekovi na recept, dok je kategorija Bezreceptni program ostvarila rast prihoda od prodaje u iznosu od 15,7 milijuna kuna.

- Oglas -

Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje Grupe Podravka po regijama, najveći rast u iznosu od 173,8 milijuna kuna zabilježen je u Adria regiji, potom u regiji Centralna Europa u iznosu od 30,4 te regiji Zapadna Europa i prekooceanske zemlje u iznosu od 9,1 milijuna kuna, dok je regija Istočna Europa zadržala prošlogodišnju razinu prihoda od prodaje.

Iz koprivničke kompanije ističu kako je unatoč brojnim negativnim utjecajima COVID-a-19 na poslovanje (rast cijena sirovina i ambalaže, rast cijena usluga prijevoza te otežani uvjeti isporuke proizvoda, utjecaj tečajnih razlika i slično), Grupa Podravka nakon pozitivnih trendova poslovanja iz prva dva mjeseca tekuće godine uspjela sačuvati i nastaviti s pozitivnim trendovima poslovanja i u mjesecu ožujku što još jednom potvrđuje činjenicu o sposobnosti kompanije za prilagodbom poslovanja i u ovakvim nepredviđenim, izvanrednim situacijama.

“Utjecaj budućih trendova na cjelokupno poslovanje Grupe Podravka u 2020. godini u ovome trenutku vrlo teško je procijeniti, s obzirom na nepoznanicu  razvoja situacije proglašene pandemije. U svakom slučaju, kompanija je spremna odgovoriti na razne izazove koji je moguće očekuju u narednom razdoblju”, zaključuju iz Podravke.

Oglas

Najnovije objave

Vezane vijesti