6.9 C
Zagreb
Nedjelja, 18. travnja 2021.

Grad Ludbreg u suradnji s Hrvatskim cestama pokreće dva projekta

Prvi je rekonstrukcija ceste D24 od groblja do izlaska iz Hrastovskoga do županijske ceste Hrastovsko-Poljanec, a drugi rekonstrukcija kružnog toka na državnoj cesti D2

Preporučujemo

Kako bi se riješio problem koji uzrokuje gust promet, Grad Ludbreg u suradnji s Hrvatskim cestama pokreće dva projekta, od kojih je prvi rekonstrukcija ceste D24 od groblja do izlaska iz Hrastovskoga do županijske ceste Hrastovsko-Poljanec.

– Radi se o projektu koji se dugo priprema, a prošle je godine usvojena projektna dokumentacija. Projekt uključuje rekonstrukciju odnosno izgradnju kružnog toka kod Tri lipe u Kućanu Ludbreškom tako da se malo zamiče prema Hrastovskom s time da se Tri lipe ne diraju već ostaju kao nekakav znak prepoznatljivosti toga dijela grada. Potom se spaja na cestu prema groblju i dalje prema Hrastovskom. Ravnaju se malo zavoji i cesta se proširuje na širinu od 12 metara tako da imamo prostora za široku biciklističku stazu kroz obje strane – objašnjava ludbreški gradonačelnik Dubravko Bilić.

Cesta prolazi skroz kroz naselje Hrastovsko u jednakoj širini s biciklističkim stazama i dolazi do županijske ceste za Poljanec gdje se također predviđa gradnja kružnog toka kako bi se olakšao dolazak prometala iz smjera županijske ceste u Poljancu.

– To nam je posebno kritično mjesto jer je na toj dionici puno ljudi poginulo u prometnim nesrećama i htjeli smo u suradnji s Hrvatskim cestama usporiti promet i spriječiti sve moguće buduće fatalne nesreće. Očekujem da bi otkup završio u sljedeća 2 mjeseca nakon čega bi se krenulo na izdavanje građevinske dozvole što je procedura koja će trajati neko vrijeme. Nakon toga ide objava natječaja i izbor izvođača – kazao je gradonačelnik te dodao kako vezano uz cestu D24 ostaje još veliki problem teretnog prometa kroz sam Ludbreg.

– Od kružnog toka kod Plodina, Koprivničkom ulicom pa ulicom Bana Jelačića, Ljudevita Gaja odnosno Topličkom. Ta ulica je jako opterećena teretnim i kamionskim prometom, prijevozom drva, šljunka i ostalog tereta. Stanovnici tih ulica stalno se žale i to je razumljivo. Rekonstrukcija tog dijela posebice ovog dijela kružnog toka kod Hrastovskog prema Poljancu je preduvjet stvaranja novih prometnih rješenja da se i taj dio prometa razriješi. Razmišlja se o nekoliko varijanti koje ćemo u suradnji s Hrvatskim cestama probati razriješiti tako da se taj promet prema Varaždinskim Toplicama odnosno Zaboku gdje službeno vodi ta cesta rastereti. Time bi se prometno rasteretio i sam Ludbreg, Hrastovsko i Kućan, a po mogućnosti i Poljanec – rekao je Bilić.

Drugi projekt koji bi trebao uskoro krenuti u realizaciju je rekonstrukcija kružnog toka na državnoj cesti D2, dakle na semaforima kod Selnika koji su isto kritična točka vezana uz fatalne nesreće ili nekakve druge probleme.

– Natječaj je proveden, otkup je gotov i nadam se da bi radovi mogli krenuti početkom građevinske sezone i tako bi se dodatno podigao stupanj sigurnosti svih onih koji prometuju tom cestom. To bi bio završetak vrlo važne prometne infrastrukture. Ono što ćemo mi kao Grad napraviti tijekom godine kad se kružni tok počne graditi je osvjetljavanje cijele te dionice državne ceste, dakle od kružnog toka do Poljanca tako da povećamo sigurnost sudionika u prometu. Osvijetlit ćemo i pružni prijelaz kod Grafičara tako da se tako izbjegnu sve crne točke u samom gradu i da se svi oni koji sudjeluju i pješice i biciklima budu sigurniji odnosno da cijeli promet teče sigurnije i s puno manje ometanja – zaključio je gradonačelnik.

Najnovije objave